لیست قیمت روز گل خمیری آفتابگردان در بازار تهران

قیمت گل خمیری در بازار تهران از بهترین و زیباترین گل های تزئینی محسوب می گردد. این گل ها در رنگ ها و تنوع فوق العاده ای وجود دارند و بسیار چشم نواز هستند. استفاده از مواد اولیه با کیفیت طول عمر گل های خمیری را افزایش می دهد.

جالب است که درباره گل محمدی تازه تبریز هم بیشتر بدانیم.

لیست قیمت روز گل خمیری آفتابگردان در بازار تهران

ارزانترین قیمت گل خمیری دکوری در سال 98

ارزانترین قیمت گل خمیری دکوری در سال 98ارزان ترین قیمت گل خمیری دکوری در سال 98 با نوسانات بسیاری همراه بود. خیلی از افراد از علاقه مندان و طرفداران این هنر به شمار می روند و در این زمینه فعالیت می کنند. خمیرهای گل سازی دارای تنوع رنگی بسیاری هستند.

استفاده از رنگ های مختلف به گل های خمیری جذابیت و زیبایی ویژه ای می بخشد. همچنین این گل های خمیری منظره زیبایی در خانه به وجود خواهد آورد.
شما می توانید با کمترین هزینه، گل های ارزان خمیری را تهیه نمایید و از زیبایی فوق العاده آن ها لذت ببرید.

می توانید با تهیه این خمیر های ارزان قیمت به راحتی و با کمی دقت و آموزش خود در خانه گل های تزئینی درست نمایید و از دیدن آن ها لذت ببرید.

در این میان بهتر است گل گاوزبان اروپایی درباره اطلاعات بیشری کسب کنیم.

حتی می توانید آن را به عنوان یک هدیه به دوستی تقدیم نمایید یا به عنوان یک صنایع دستی از این راه درآمد کسب کنید. بی شک ارزانترین گل خمیری که با دست خود تهیه کرده اید، یک محصول با ارزش خواهد بود. مواد اولیه گل خمیری ارزان همواره در دست رس است و می توانید هر نوع گلی را که دوست دارید درست کنید.

لیست پرفروش ترین و متنوع ترین گل خمیری رز قرمز

در متن زیر با لیستی از پر فروترین و متنوع ترین گل های خمیری رز قرمز آشنا خواهیم شد. این گل ها جذاب و بی نظیر هستند و برای استفاده به عنوان دکور در منازل مناسب می باشند.

انواع گل های رز خمیری در اندازه ها و طرح های متنوع تهیه می شوند. رز قرمز نشانه عشق است. شما می توانید انواع کوچک گل های خمیری رز را به صورت قلب درست کنید و آن را به عنوان یک تابلو به دیوار خانه بچسبانید.

این گل های خمیری فوق العاده عامه پسند هستند و زیبایی آن ها از نظر روانی آرامش خاصی به اعضای خانواده خواهد بخشید. برای درست کردن انواع گل های رز قرمز خمیری حتما از خمیرهای با کیفیت مانند خمیر فیمو یا پلیمری استفاده نمایید تا محصول شما ماندگاری طولانی مدتی داشته باشد و بتوانید به راحتی آن را تمیز کنید.

لیست گل خمیری رز قرمز گوناگونی و فراوانی بی نظیری دارد. این نوع گل از محبوب ترین گونه گل ها به شمار می رود، با تهیه گل خمیری این گونه، همواره آن را پیش چشمان خود خواهید دید.

انواع گل خمیری آفتابگردان در اندازه های مختلف

انواع گل خمیری آفتابگردان در اندازه های مختلفانواع گل خمیری آفتابگردان در اندازه ها و اشکال مختلف تهیه و عرضه می شوند. در متن زیر به معرفی برخی از انواع گل های تزئینی آفتابگردان پرداخته ایم. هنرمندان انواع گل های خمیری را با ایده گرفتن از گل های طبیعی خلق می کنند.  برای تهیه گل های آفتابگردان به رنگ های متنوع به خصوص زرد، مشکی و نارنجی نیاز خواهید داشت. لازم است تا تخمه های درون گل را با رنگ مشکی درست نمایید. گل آفتاب گردان زینتی از جنس های مختلف در رنگ های متنوع تهیه می گردند.

  • برخی از این محصولات از جنس گل خمیری چینی تهیه شده اند و اندازه ها و رنگ های متنوعی دارند.
  • گل خمیری دکوری نیز بهترین خمیر برای تهیه انواع گل های آفتاب گردان تزیینی به شمار می روند. برای تزئین دکوراسیون خانه بهترین گزینه خواهد بود.
  • با یادگیری طرز تهیه گل آفتاب گردان  آمریکایی نیز می توانید گل های زیبایی در اندازه های متنوع تهیه کنید.
  • با استفاده از خمیر فیمو نیز می توانید بهترین نمونه های گل آفتاب گردان را درست کنید.

در متن زیر یک نمونه نحوه تهیه گل آفتابگردان را برای شما آورده ایم تا در صورت علاقه مندی این گل را در خانه درست کنید.

  1. ابتدا دست های خود را به خوبی بشویید. دست شما نباید هیچ گونه آلودگی از جمله گرد و غبار یا پرز روی خود داشته باشد، زیرا این خمیر ها به راحتی کثیف می شوند و به سرعت به رنگ تیره در می آیند. همچنین محصول در انتها گل های خوبی هم نخواهید داشت. پس شستشوی دست ها رو به هیچ عنوان فراموش نکنید.
  2. خمیر را به خوبی با وردنه ورز دهید. خمیرها این خاصیت را دارند که به هر شکلی که شما بخواهید، در می آیند.
  3. حتما در هنگام درست کردن گل ها یک دستمال مرطوب نیز کنارتان داشته باشید. این دستمال حتما به دردتان خواهد خورد.
  4. هنگام ترکیب رنگ ها نهایت دقت رو داشته باشید.
  5. خمیرها رو به صورت بسته بندی شده در جای خنک فرار بدید و هر وقت نیاز داشتید آن ها را استفاده نمایید.
  6. خمیر مورد نظر بهتر است رنگ نشود اما اگر به هر علتی مجبور به رنگ کردن آن شدید از رنگ های آکرلیک که بدون بو هستند استفاده نمایید. البته خمیرهای ایرانی با انواع رنگ های روغنی نیز سازگاری دارند. همچنین با اضافه کردن رنگ روغن خمیر ها زیباتر خواهند شد.
  7. اگر خمیرتان بیش از حد شل شد و چسبندگی بالایی داشت، اجازه دهید کمی استراحت کند. ممکن است زمان استراحت تا چند روز هم به طول انجامد. با اضافه کردن پودر مل نیز می توانید حالت شلی خمیر را از بین ببرید.
  8. با استفاده از ترکیب سه رنگ اصلی می توانید رنگ های متنوعی تهیه نمایید.
  9. با استفاده از کارتر خمیر خود حالت دهید. گلبرگ های زرد و نارنجی کوچک را به کمک دست حالت دهید.
  10. گلبرگ ها را در کنار هم قرار می دهیم.
  11. از خمیر قهوه ای رنگ، دایره ای پهن درست می کنیم و در مرکز گلبرگ ها می گذاریم. بر روی این دایره، دایره کوچکتر دیگری قرار داده و با یک وسیله نوک تیز شکل و مکان تخمه ها مشخص می نماییم.
  12. با خمیر سبز رنگ نیز برگ های گل آفتاب گردان را تهیه می کنیم و  گل ها را بر روی برگ قرار می دهیم.

خرید گل خمیری با پایین ترین قیمت در بازار شیراز

خریدار گل خمیری به دنبال خرید محصولی با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت است. خوشبختانه خرید گل خمیری با پایین ترین قیمت امکان پذیر است. این خمیرها از مواد اولیه بسیار ارزان قیمت تهیه می گردند.

فرایند تولید محصولات مختلف از خمیرها بسیار ساده است و زمان زیادی از هنرمند نمی گیرد. این خمیرها به راحتی، به شکل و فرمی که می خواهیم در می آیند، به همین دلیل است که در کیفیت های بالا و قیمت ارزان به دست مشتری می رسد و همه می توانند جهت تزئین خانه خود از این محصولات بهره ببرند.

خریدار گل خمیری وارداتی ترکیه ای و ایتالیایی

خریدار گل خمیری وارداتی ترکیه ای و ایتالیاییخریداران گل خمیری وارداتی ترکیه ای و ایتالیایی یکی از خوش سلیقه ترین افراد در انتخاب گل های خمیری هستند. این نوع محصولات وارداتی از کیفیت بی نظیری برخوردار است و به راحتی می توانید آن ها را با آب و یک دستمال مرطوب بشویید. این محصولات در رنگ های متنوع و ماندگار عرضه می شوند.

شما خود نیز به راحتی می توانید محصولات ترکیه ای و ایتالیایی را با استفاده از خمیر های مخصوص ایتالیایی و ترکیه ای در خانه تهیه نمایید. تنها نیاز به خمیر ایتالیایی و ابزار گل سازی دارید و کافی است تا دستور العامل زیر را دنبال کنید تا گل های دلخواه خود را درست کنید.

  1. خمیر را به طور کامل ورز دهید و سه اشک بلند و 3 اشک کوتاه تهیه نمایید.
  2. یکی از اشک های بلند را باز کنید و روی آن شایر ایجاد نمایید.
  3. لبه گلبرگ را به خوبی چین دار کنید.
  4. یک اشک حجیم بردارید و شکل دالبری روی آن ایجاد نمایید.
  5. خط وسطی در گلبرگ ها ایجاد کنید، لبه‌های گلبرگ را با سمبه لویر داده و از مرکز تا نمایید. تمامی گلبرگ ها را به همین شکل کامل کنید.
  6. لوله های بارکی از خمیر تهیه کنید تا به عنوان پرچم در مرکز گل قرار دهید.
  7. گلبرگ ها را به هم بچسبانید و پرچم ها را وسط گلبرگ ها قرار دهید.

با خرید گل های وارداتی کشورهای ترکیه و ایتالیا تا سال ها از زیبایی بی نظیر این محصولات بهره مند خواهید شد. همچنین دکوراسیون منزل خود را دو چندان زیبا خواهید نمود.

فروشنده گل خمیری در تهران با کیفیت درجه یک

بهترین گل خمیری از با کیفیت ترین خمیر ها تهیه می گردد. گل خمیری تهران از بهترین نوع گل های خمیری به حساب می آید. علاوه بر تهران گل خمیری تبریز نیز از بهترین نوع گل های مصنوعی می باشد. گل خمیری مناسب دارای ویژگی های زیر است:

  1. به راحتی قابل شست و شو است.
  2. رنگ آن ماندگاری بالایی دارد.
  3. بعد از مدت های طولانی ترک بر نمی دارد.
  4. سطحی صاف و یکدست دارد.
  5. رنگ های مصرفی با یکدیگر ترکیب نشده اند.

برای اینکه خمیری با کیفیت و درجه یک به دست شما برسد باد فرایندهایی بر روی خمیر انجام گیرد. خمیر را تحت حرارت مناسبی می پزند تا برای تهیه گل مورد نظر آماده گردد.
در منزل می توانید خمیر را درون فر قرار دهید یا درون آب جوش بریزید تا آماده گردد. کمی صبر کنید تا خمیر کاملا سرد شود و سپس از آن استفاده کنید.

عمده فروشی های گل خمیری ارکیده و سنبل رنگی

عمده فروشی های گل خمیری ارکیده و سنبل رنگیعمده فروشی های گل خمیری ارکیده و سنبل رنگی محصولات خود را به تخفیفات ویژه عرضه می کند. گل خمیری ارکیده یکی از گل های زیبای خمیری است.
ارکیده ها از نظر گونه تنوع بی نظیری دارند. با کنار هم قرار دادن انواع گل های ارکیده خمیری منظره خیره کننده ای درست خواهید کرد. در مناسبت های مختلف می توانید از این گل های خمیری استفاده کنید.

نوع ارکیده آبی گونه ای بسیار نادر است، اما شما می توانید با تهیه گل خمیری آن از زیبایی های بی نظیر این گل استفاده نمایید.
ارکیده بنفش نیز نمایانگر احترام و تحسین است و بهترین گلدان برای قرار دادن روی میز پذیرایی میهمانان می باشد. ارکیده خمیری قرمز نیز به عنوان هدیه ای مناسب کاربرد دارد. این گل های زیبا در طبیعت از سایزهای بسیار کوچک تا بزرگ وجود دارند و برای درست کردن آن ها می توانید از طبیعت الهام بگیرید.

همچنین گل خمیری سنبل از محصولاتی است که ویژه درست کردن سنبل می باشد. این خمیرها، رنگی متمایل به زرد دارند. البته همانطور که گفته شد انواع خمیر ها دارای رنگ های بی نظیر و متنوع هستند.

گل خمیری تزئینی و شرکت های پخش مستقیم آن

گل خمیری تزئینی یکی از پر طرفدارترین محصولات خمیری است و شرکت های پخش مستقیم، آن را در قیمت های ارزان به دست مصرف کننده می رسانند.

این محصولات به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای به دست مشتری می رسد. با فعالیت منظم و پخش مستقیم شما در مدت زمان کوتاهی به محصولات درخواستی خود خواهید رسید. همچنین با کنار رفتن واسطه ها محصول با قیمت کمتری به دست شما خواهد رسید.

عرضه کننده گل خمیری با مناسب ترین نرخ و کیفیت

عرضه کننده گل خمیری با مناسب ترین نرخ و کیفیتعرضه کننده گل های خمیری در اندازه های مختلف، محصولات خود را با مناسب ترین نرخ و کیفیت ارائه می کند. گل های خمیری تنوع رنگی بی نظیری دارند و در اندازه های بسیار کوچک تا بزرگ تهیه می گردند، به همین دلیل می توانند نظر تمامی سلایق را پوشش دهند.

به دلیل کیفیت بالای محصول هر زمان نیاز بود می توانید آن را بشویید، بدون اینکه صدمه ای به گل ها وارد آید. از دیگر مزایای تهیه این گل ها نرخ ارزان آن ها می باشد.

گل خمیری چینی و سایت های تخصصی فروش آن

انواع گل خمیری چینی به صورت آنلاین در دست رس هستند. تنها کافی است با چند کلیک کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید. سایت های تخصصی فروش گل های خمیری چینی بهترین و با کیفیت ترین محصولات را عرضه می کنند.

نگهداری و تمیز کردن این گل ها کار بسیار راحتی است. گل های خمیری کیفیت خود را همواره حفظ می کنند و تا مدت های طولانی می توانید از آن ها استفاده نمایید.

بازار آنلاین گل خمیری عمده ای با قیمت بسیار عالی

بازار آنلاین گل خمیری عمده ای با قیمت بسیار عالیبازار آنلاین گل خمیری عمده، محصولات خود را با تخفیفات ویژه و قیمت های عالی ارائه می کند. با تهیه محصولات خود به صورت آنلاین در زمان و هزینه های خود صرفه جویی قابل توجهی خواهید داشت و بدون هیچ درد سری محصولی را که می خواهید درب منزل تحویل خواهید گرفت.

همچنین از آلودگی هوا و ترافیک فراوان دور خواهید ماند. در بازار آنلاین به راحتی انواع محصولات را آنالیز خواهید کرد و در پایان کالای مورد نظر خود را انتخاب خواهید نمود.

فروشگاه بزرگ متنوع ترین گل خمیری مصنوعی کاکتوس

کاکتوس ها گونه های بی نظیر و فوق العاده ای دارند. با تهیه انواع گل های خمیری زیبا از فروشگاه بزرگ متنوع ترین گل خمیری مصنوعی کاکتوس، از تنوع و زیبایی این گل ها لذت ببرید و دکوراسیون خود را دچار تحول نمایید.

دقت کنید که همواره با کیفیت ترین محصولات را انتخاب نمایید. ساخت گل کاکتوس مصنوعی نسبت به گل های بسیار ساده است.
تنها کافی است، خمیر های رنگی را به شکل توپی در آورید و تیغ های کوچکی بر روی خمیر ایجاد کنید و آن را درون گلدان قرار دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما